Cyberart - опит за дефиниция

Определение и описание на киберизкуството

Или виртуалното - изкуство на" WEBISM"

От PYGOYA.

1. Изкуството, което е показано и съществува само в виртуално или киберпространство, оригиналното изкуство, от което образността е отпечатана (копирана) или дошъл (свален).

2. В момента, виртуалното пространство на световната мрежа в Интернет е областта на киберизкуството.

3. Чрез пробива на технология и специално телекомуникациите, можем да се насладим на изкуството от различни местоположения едновременно, в реално време, и достъпно за глобална публика.

4. Понятието “ изкуството", прилагано от сегашните художници от зрителният вид, като цифрова образност, въпреки че определението е достатъчно широко да включва концептуалното, може да бъде напълно не визуално в неговото естетично съдържание.

5. Изкуство, което се появява естествено от същината на новото глобално общество онлайн докато то съзрява; развиване и кумулативни културни онлайн.

6. Изкуството, което умишлено създава културни изявления чрез проучване за социалните науки описва природата на виртуалната общност.

7. Създавания на специфична група(и) появяващи се от киберпространство, които работят в тясното определение на "изкуство" както беше дефинирано тук и се наричат "Кибертворци", развивайки работите и концепциите на "Уебизъм".

8. За кибертворецът Pygoya , неговото визуално киберизкуство са всякакви "киберкартини", цифрово представяне онлайн на картини, рисувани с помощта на компютър, подобни на “маслени бои върху хартия” в физическия свят, или “Кибердигитални” които нямат аналози във физическия свят или при киберкартините.

9. Изкуство онлайн, което призовава изпитването на "Благодатта на изкуство" от неговото ново интернет съдържание като темата или концепция за работата.

10. Експеримент с нови зрителни ефекти измислени чрез компютърни графики, съдържащи тези елементи в исторически ново зрително изкуство и исторически въвеждащ работите първо в аудиторията на интернет.

11. Включването на мултимедията спомага за създаване естетическо усещане онлайн.

12. Посока към интерактивност на изкуството с широките възприемливи сили и познавателни способности на зрителя. (преди Галерия на Стереограмата и киберизкуство пъзел).

13. Изкуството, което асистира в развитието на смисъл на общността онлайн чрез споделени културни и зрителни преживявания и ценности.

14. Изкуството, което разширява междуличностна комуникация онлайн отвъд ограниченията на текста - единствената комуникация, увеличаваща способността за качествени и субективни взаимни отговори вместо количественият и описателният характер на комерсилното изкуство онлайн.

15. Статична графика, като JPEG и GIF, които удовлетворяват естетическите нужди на Интернет преди артистичните форми на мултимедия да са напълно развити, приемливи и общоприети на дори малки лични страници.

16. ПреМодернистична, съвременна, и постмодерна образност - вербувани от истинският свят от този и миналите векове, които 1) поощряват визуализацията на сегашния интернет 2) свързват го с културите на физическия свят като виртуални общности за заместители 3) служат като предвестници на визуализации на все още неродени, неоткрити и неразвити технологии.

17." Изход", включително компютърни принтери, лежи извън областта по киберизкуство на виртуалното представяне.

18. Киберизкуството съществува извън нашата представа за тримерност като местоположението на специфичен обект в времето и пространство. При заявки на множество браузъри, оригиналното киберизкуство може да се милтиплицира за да присъства едновременно за екрани на мониторите, разпръснати по цялата планета.

19. След отстраняване офлайн или виртуално изчезване, великото киберизкуство продължава да живее в умовете / паметта на тези които са били така щастливи, да го засвидетелстват онлайн.

20. Като HTML, скрит зад неговият зрителен интерфейс за транслация то е "генетичното копие" на изкуството в двоичен код / програмни езици. Това е формата който изкуството изисква по време на трансмисия в информационната магистрала. Концептуално в такава елементарна и чиста форма то е в него нещо на красавицата (при такова "представяне" пикселите биват визуализирано различно според характеристиките на мониторите).

21. Ставането виртуален или C yber , където компютърният художник бива въвлечен, местейки се умствено към нова земя за да намери нова перспектива за съзидание.

22. Излагането на киберизкуството онлайн има потенциалът да обобщава афинитетът на зрителя в благодарност на всички артистични форми оф-лайн.

23. Киберизкуството е още едно превозно средство, чрез което зрелият художник може да преподава и споделя това, което той научи за природата на изкуство.

24. Леон Джеймс, докторска степен, пише че "Изучаването на духовната психология се грижи за оспешното освидетелстване на същност на нечии мисли и чувства за всекидневният набор на дейностите". Работата на художник по такова определение е одухотворена по отношение на художника от пресъздаване на мисли, чувства и стойности, отразени в творбата. Чрез селективно щракване за да достига любимо киберизкуство онлайн браузърът показва нечий интерес, решение и отражение при неговата или нейната реакция към изкуството, посредством това "създава възможността за морална самопомощ". Следователно определени неща, включително виртуалното изкуство, имат потенциала да се превърнат в духовен акт. "Популярният уебсайт е духовно средище за интернет гражданите" (Джеймс, 1996).

25. Нови интеграции между традиционни неподвижни картини и движение, като например анимация. (например "Мона", 1997)

26. Обединяване на тема за Интернет, съдържание или предмет на дискусия в медия за традиционно изкуство дори без какъвто и да е елемент на цифрово изкуство.

27. Изследвайки виртуалото визуално пространство на уеб браузърите (например "D ipstick ", 1997) ; използувайки автоматичното превъртане на HTML страницата.

28. Отразяване на събитията и проблемите на виртуалните общности.

29. Присъединяване се към / вземане участие във виртуална общност за да бъде получен опит от първа ръка и взаимодействие, развиване приятелства с виртуални съседи.

30. Намеране други художници, населяващи мрежата за споделяне възможността да показване и създаване киберарт преживявания за всички.

31. Експериментиране с интерактивност с браузера, дори ако той или тя не е художник.

32. Експериментиране с използуване на страницата на HTML в режим "пълен екран" като клетка на анимация онлайн.

33. Свързване на изложби изложби които изплитат глобалната мрежа; зрителят трябва да кръстоса цялата виртуална планета за види всички шоута.

34. Постепенна трансформация от истински световен компютърен или цифров художник към Кибертворец - удобна и производителна в виртуална околна среда онлайн, стъпвайки "с един крак" във всяка от действителностите.

35. Виртуалното пространство за изложба посветено на предпазване съзидателната работа и дух на всички покойни художници, независимо от "с успех" като художник в неговият или нейният живот.

36. Виртуален достъп на цялото изкуство, което асистира на глобалната културна асимилация и хомогенизация.

37. Всякакво изкуство от физическия свят, което е приспособено към съществуване в виртуалното пространство.

38. Правенето на киберизкуство е любовна история с всяка растяща сила на съзидателните приложения в развиващата се технология на Интернет, следователно приоритизираща интерактивност на мултимедия над статична образност.

39. Мрежата отваря неограничени полета на познанието към творецът, търсещ вдъхновение чрез излагане на нова тема - без да напуска неговото или нейното работно пространство.

40. Символно от магията на церебрално избягване от нечие всекидневно бюро и практики на хамалогия, правене, в крайна сметка на работника по-производителен като предоставя източник на насладата и усещане независимост на работа.

41. Използвайки неизбежното време за сваляне като момент на естетичен израз, мисъл и прехвърляне (дори за сметка на отрицание на целта "документът готов").

42. Отразяват назад връзките на банера на уеб-сайт, неговите предни постове, сателит на ровенето в киберпространство, в някакъв тип интерактивност с техния сайт-майка.

43. Телекомуникационна свързаност между киберпространството на интернет и физическият свят.

44. Личен компютърен екран за откриване работи заедно с Интернет докато мутантно графично ястие на интерфейс, настолната бележка на уеб-сайт.

45. Изграждане меню на" обиколките" на голям уеб-сайт на базата на приблизително време на гледане, предоставяне на удобно и разнообразно преглеждане посредством това на "парчетата" информация.

46. Създавайки глобални свързани истински "срещнете художникът" форуми и чатове онлайн в реално време за откривания на експонат за изкуство онлайн.

47. Изграждайки " Webring " на творци със сходни интересни в изграждане ново движение на изкуство, призвани да създават родено в Интернет изкуство.

48. Креативно мислене, което създава нови начини за поощряване на аудиторията да пътува между сайтовете, включени в даден Webring .

49. Новаторски подходи за раздаване на желани награди със графичен знак на сайта за повишаване на интереса към даден сайт и за да се поощрява интерактивността.

50. Електрониката – новата медия на изкуството. “Създатели на компютърни чипове, производители, програмисти, Интернет доставчици се обединяват за да създадат най-голямото платно в света. Нарича се Киберарт. Платното е мрежата и рисуваме с електрони.” Earl Hinrichs

51. « Web музеят ще живее вечно... Все още не е дефинирано какво е Киберарт, да видим...Да помогнем на другите да видят какво е, кой ще реши, творецът или наблюдателят?... Тепърва ще видим...” Dennis O ' Carney

52. Уебсайтове, сами по себе си предмет на изкуство

53. Сливане на физическо изложбено пространство и виртуалното Уеб пространство във едно събитие, интерактивност и/или съдействие между двете изложбени реалности.

54. Концепцията Творец-с-кибер-местожителство и експериментална онлайн активност в тази роля.

55. Използването на монитор за правене на изкуство, вместо на хартия или платно.

56. Натрупвайки колекцията на наградите от мрежата, които исторически документират графичен дизайн, прищевки и сила и присъственост на автора.

57. Концепция на изкуството на интернет като образност "сплъстена" чрез пространство на периферен фонов екран и чрез пластмасовата граница на монитора, също "изкуство" като естетичен опит през взаимодействие сред компютърен хардуер, софтуер и мрежата онлайн да се уединеният потребител / зрител.

58. Създаване на уеб-сайт на нечия работа за да развива присъствие на изкуство от нечия страна, посредством това прибавящо местоположение към разширяващата се мрежа на изкуство в света. Нещо като световен каталог на изкуството.

59. Дефиниране на мрежа в по-голям "каталог на световното изкуство". Например създаването на пръстен за изкуство, който създава" членове" и идентичност на група с определена мисия.

60. Създаване на клекционируемо изкуство, възможно благодарение на глобалниаят достъп и видимост на Интернет.





{START_COUNTER}